נפרדים

שלום לכולם,

בכאב רב אני נאלץ להודיע על סגירת האתר.

לאחר עבודה של שעות על גבי שעות מבלי לקבל שום תמורה, אני נאלץ להפסיק משום 

שאין לי מספיק זמן, ולא הצלחתי למצוא מתנדבים אשר יקחו חלק בדבר.


התחלתי לפני קרוב לשנתיים את העבודה על האתר ובין היתר על טלאי הדגל של האתר הלוא הוא טלאי הליגה הישראלית. 

הייתי שם תמיד, ועשיתי הכל מאהבה לליגה הישראלית ולמשחקים.
אני באמת רוצים להגיד לכם אישית לכל אחד ואחת מכן, תודה ענקית על התמיכה בי ובאתר זה עזר להישאר פעיל כל כך הרבה זמן

בהזדמנות זו ארצה גם להודות לאותם אלו שנתנו יד לאורך השנתיים המופלאות האלה והיו חלק מהצוות הנהדר של פיפא ישראל, שיצרו הכל בשבילכם.
אוהב ומקווה שבעתיד הקרוב אמצא אנשים אשר יעזרו לי לתחזק את האתר ואת טלאי הליגה הישראלית
אוהב אתכם ומעריך אתכם ♥

בר מוסרי, פיפא ישראל



- כל בעיה בהתקנה/שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו בפורום
רק בפורום האתר תינתן תמיכה טכנית
- אהבתם? בכדי שנמשיך לתפעל את האתר ולפרסם עדכונים בלעדיים נשמח שתשתפו את אתרנו בכדי שנהפוך לקהילת פיפא מובילה

1 תגובות