מתקשים בהתקנת הטלאי המלא?
בשביל זה אני כאן,
שמי עידו, עורך נתוני הטלאי, וחלק בלתי נפרד מהצוות האיכותי שקיים ביצירת הטלאי.
אתקין לכם את הכל בצורה מושלמת על המחשב שלכם ואעזור בכל בעיה בתמורה ל 25 שקלים בלבד.
לינק לרכישת ההתקנה פה למטה(שימו לב שבלי קשר לקניית ההתקנה יש לקנות את הטלאי עצמו שהוא עולה 35 שקלים).
תקנון(חובה לקרוא את התקנון!!!) - 
רושם  מספר דגשים שמנוסחים בלשון זכר אבל מיועדים לכולם.

1 - מרגע התקנת הטלאי תצטרך להריץ את הפיפא בצורת offline (זאת אומרת שלא תוכל להיכנס לאולטימייט ולפיצ'רים אחרים של אונליין, כל עדכון של פיפא פוגע בטלאי עצמו).

2 - תצטרך להתקין על מחשבך את תוכנת teamviewer, זוהי תוכנה שדרכה אני משתלט על מחשבך ועושה לך את כל הפעולה למשך כמה דקות, אתה מאשר בזאת שאתה סומך עלי שאני נוגע אך ורק בפיפא ובטלאי וכל נזק שייגרם למחשב הוא לא קשור אלי (לא אמור לקרות שום נזק), זה נטו לכיסוי שלי.

3 - אין החזר כספי על הפעולה.

4 - חובה לרכוש את הטלאי המלא, ההתקנה היא עליו בלבד. לינק לרכישת הטלאי -  (https://fifa-il.ga/)

5 - יש לבדוק כי מותקן פיפא 20 מקורי על המחשב ושעובד כראוי.

ברגע רכישת ההתקנה אתה מאשר בזאת לכל הסעיפים הנ"ל.

לינק לרכישת ההתקנה פה למטה .

זמין להתקנות בין השעות 10:00 ל 18:00 בתיאום מראש דרך המייל.

ליצירת קשר ושריון מקום להתקנה נא לשלוח מייל ל - edozac7@gmail.com.
תודה :)

34 תגובות

  1. היי! קוראים לי ג'ייסון ותוכל בבקשה להגיד לי אם הדמו יכול לעבור לאקסבוקס אושהוא רק במחשב ואם הוא יכול לעבור כביכול לאקסבוקס איך עושים את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, הטלאי מיועד למחשב בלבד לצערינו.

      מחק
  2. אז זה יצא ב18.5 ??

    השבמחק
    תשובות
    1. ההתקנה בתשלום לדמו תקפה מהיום :) 18.5

      מחק
  3. היי אני מעוניין ברכישת הטלאי המלא ושתתקינו לי אותו מעוניין להרשם מראש תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. רכישת הטלאי המלא מתבצעת דרך הלינק הבא - https://fifa-il.ga/

      שריון מקום וזמן להתקנה בתשלום דרך המייל שלי - edozac7@gmail.com
      בברכה,
      עידו.

      מחק
  4. איך מורידים ב- PS4??

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, הטלאי מיועד למחשב בלבד לצערינו.
      בברכה,
      עידו.

      מחק
  5. שילמתי על הטלאי המלא למה עדיין לא קיבלתי אותו ?
    אגב אני מעוניין לשלם גם שיתקינו לי אותו אפשר תשובה בבקשה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תפנה בבקשה לedozac7@gmail.com

      מחק
    2. הטלאי המלא עוד לא יצא, יש אפשרות לרכישה מוקדמת,
      אם ברצונך לשריין מקום להתקנת הדמו בתשלום - תיצור איתי קשר במייל - edozac7@gmail.com
      בברכה,
      עידו.

      מחק
  6. אני רוצה לשאול מה היא התוכנה של מנגר שצריך להתקין כדי להשתמש בדמו והאם היא מסוכנת אכשהוא

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      התוכנה לא מסוכנת בשום צורה.
      יש בלינק הבא מדריך להורדה + לינק להורדת התוכנה
      https://fifa-israel.blogspot.com/2020/04/IPLVER1MODE.html
      למי שמתקשה להתקין או רוצה להתפנק אני מציע שירות התקנה בעלות של כ 15 שקלים.
      בברכה,
      עידו.

      מחק
  7. הטלאי המלא עוד לא יצא, אך יש אפשרות לרכישה מוקדמת.
    בנתיים אפשר להנות מהדמו :)
    בברכה,
    עידו.

    השבמחק
  8. הטלאי גם לדמו?

    השבמחק
  9. היי קניתי את הגרסא המלאה לטלאי איך אני מקבל את הקובץ?

    השבמחק
  10. Ea עשו עידכון וזה מראה לי שהטלאי של הדמו הוא חורג ממשהו לא יודע ממה

    השבמחק
  11. שלום חברים יקרים, בימים הקרובים יוצא הטלאי המלא, והוא כמובן יהיה מסונכרן עם הגירסה של הפיפא שיש לכם למחשב.
    לשריון מקום להתקנה נא לשלוח לי מייל.
    לרכישת התקנה - יש לכם פה למעלה בלינק :)
    בברכה,
    עידו.

    השבמחק
  12. בחור אמין סידר לי את זה זריז!
    ממליץ!

    השבמחק
  13. הטלאי המלא יצא?

    השבמחק
  14. ואני לא יכול להתקין לבד?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יכול, זה שירות לאנשים שמתקשים או שרוצים להתפנק :)

      מחק
  15. אפשר לקנות את הטלאי ושלא יהיה לי את המשחק המלא על המחשב?

    השבמחק
  16. אני על מחשב והתקנתי את הכל אבל זה רושם עיבוד בהמתנה ואני מחכה כבר יומיים

    השבמחק
    תשובות
    1. משהו לא תקין, ואני פעם ראשונה נתקל ב"עיבוד בהמתנה" , אם תרצה תוכל לרכוש התקנה ב25 שקלים פה.

      מחק
  17. עידו אתה יכול לאשר אותי האימייל?
    sagi maoz

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שגיא, לא קיבלתי שום מייל ממך...
      מוזמן לשלוח שוב ל - edozac7@gmail.com

      מחק
  18. האם יש היתכנות לעשות גם לפיפא 21?

    השבמחק
  19. אחי אם קניתי את הטלאי למה אני חייב לשלם למישהו שיתקין לי אותו ואין הוראות

    השבמחק
  20. אחי אם קניתי את הטלאי למה אני חייב לשלם למישהו שיתקין לי אותו ואין הוראות

    השבמחק