IPL 2020 Demo - להורדה

שבת שלום חברים,

במסגרת טלאי הליגה הישראלית לשנת 2020, המכונה IPL טלאי הדגל של האתר, נזכה למאפיינים יחודיים לטלאי:
  • ליגת העל המורכבת מ-14 הקבוצות לעונת 2019/20
  • סגלים מלאים, הרכבים מעודכנים, ונתונים מדויקים ככל האפשר
  • תמונות מיני-פייס לרוב שחקני ליגת העל
  • מדי בית, חוץ ושוער לכל קבוצות ליגת העל
  •  נבחרת ישראל עם סגל עדכני, לפי המשחק האחרון - מדי בית, חוץ ושוער
  • פרצופים דומים ככל האפשר
  • מענקי מיקום בליגה כמו מקום ראשון העולה לליגת האלופות , שני לאירופית וכן הלאה...

ברגעים אלו אני עומל רבות על יצירת טלאי הליגה הישראלית, אני משתדל לעדכן אתכם כמה שיותר במהלך העשייה, מהעדכון הקטן ביותר, הצצות חדשות וכל מיני דברים מעניינים שתקבלו עליהם עדכונים בהמשך הדרך.
על מנת לשחק בטלאי הליגה הישראלית יש להחזיק בעותק מקורי של FIFA20, כמובן שהטלאי כרגע זמין אך ורק בעבור גרסת PC בלבד.

השנה הוחלט שבעקבות המאמצים הרבים, המשאבים והזמן היקר שנלקח על מנת לתחזק את האתר וליצור את הטלאי הוא יעלה כסף בכדי לממן את הפעילות, כל רכישה תעזור לקדם את האתר ותעניק לי אוויר לנשימה להמשיך את פעילות האתר, המחירים הם סכומים מזעריים לכמות ההשקעה אשר מושקעת בכל התהליך.

בוודאי עולה המחשבה כיצד הרעיון עובד, מדבר ב2 סוגי חבילות.
1. דמו - בחינם לכולם
2. גרסה מלאה של IPL אשר יהיה ניתן לרכוש אותה באמצעות מערכת מאובטחת

בעבר היה ניסיון לעבוד עם מערכת Patreon בכדי להקל עליי בניהול מערך התשלומים
אך הרעיון לא צלח ובמקום זה הוקמה מערכת מושקעת וחדשנית במיוחד לאתר.
תודה רבה לכם על התמיכה וההבנה

אז כמו שהבטחתי גרסת הדמו יצאה לחופשי והיא מונה 3 קבוצות אשר נבחרו על פי הצבעתכם.
הקבוצות אשר נבחרו על פי סקר דעת הקהל אלו הן בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי חיפה. כל קבוצה תתווסף ל-Rest of the world עם שלל האלמנטים שלה.


ההורדה מתבצעת באמצעות השרת החדש עליו דיברתי בכתבה הקודמת, מדובר בחלק מן המעבר המובטח לשרותים החדשים והמתקדמים להם צופה הקהילה שלנו. יש למה לצפות!


 להורדה

מדריך הורדה

1. ראשית נכנס לאתר של frostytoolsuite ונוריד את הכלי Mod Manager.


2. לאחר ההורדה נוריד את טלאי IPL Demo גם כן


3.לאחר ההורדות נתחיל בשלב ההתקנה


נייבא אל תוך Mod Manager את IPL Demo ונלחץ על הכפתור Apply Mod(s)

4. אחר כך ניקח את הקובץ ההרכבים שלנו Squads2020....
ונטען אותו לפי המדריך הבא


- כל בעיה בהתקנה/שאלה אתם מוזמנים לפנות אליי בפורום
- אך ורק בפורום האתר תינתן תמיכה טכנית
- אהבתם? בכדי שאמשיך לתפעל את האתר ולפרסם עדכונים בלעדיים אשמח שתשתפו את האתר שלי בכדי שנהפוך לקהילת פיפא מובילה

68 תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אנונימיאפריל 17, 2020

    אפשר מדריך הורדה לאקסבורס

    השבמחק
  3. אתה יודע איך מכניסים את הקבצים בדמו

    השבמחק
    תשובות
    1. תפתח בבקשה אשכול בפורום במידה ואתה לא מסתדר עם ההתקנה

      מחק
  4. זה לא מראה לי בקסטיום בפיפא את האפשרות של הפרופיל

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה לפתוח אשכול חדש בפורום לתמיכה טכנית

      מחק
  5. זה לא נותן לי להיכנס למנגר מוד ולהכניס אליו את הטלאי

    השבמחק
  6. צריך את המשחק בשביל ההתקנה של המוד

    השבמחק
  7. איפה שלב 4 הסרטון לא מובן

    השבמחק
  8. זה תופס גם ל xbox?

    השבמחק
  9. יותר מאשמח לקנות ולשלם בעבור זה אם תצא גרסת אקסבוקס

    השבמחק
  10. אחי ממש אשמח שתעזור לי יש לי בעיה עשיתי את כל מה שהיה צריך וזה פשוט שם לי רק את השמות בלי המדים או הסמל או הפרצופים

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה לפתוח אשכול חדש בפורום לתמיכה טכנית

      מחק
  11. תעדכן גם את הסמל של המדינה והסמל של הליגה בטלאי זה די פשוט ויוסיף עניין

    השבמחק
  12. זה עובד גם לסוני?

    השבמחק
  13. לא הבנתי איפה אני אמור ללחוץ אפליי מודס

    השבמחק
  14. יצא בעתיד לPS?

    השבמחק
  15. זה לא נותן לי לגרור את הטלאי למוד מנגר

    השבמחק
  16. מדריך לאקס בוקס

    השבמחק
  17. כשפתחתי את המשחק עם המוד לשחקנים עיין היה את השם שהשחקן "הודפס" עליו ואת הגיל. תוכלו לעזור?

    השבמחק
    תשובות
    1. נא לפתוח אשכול חדש בפורום בבקשה

      מחק
  18. איך מורידים את הגרסה המלאה? רכשתי אותה

    השבמחק
    תשובות
    1. נשלח מייל אישי לכל הרוכשים

      מחק
  19. תוך כמה זמן אני מקבל את הקבוצות לפיפא אחרי שאני קונה?

    השבמחק
  20. היי קניתי את הגרסה ב35 שח ולא הבנתי איך מורידים לא נשלח אליי כלום מה לעשות?

    השבמחק
  21. גבר, קניתי את החבילה המלאה לפיפא. מתי זה אמור להישלח אליי למייל?


    השבמחק
  22. תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
  23. עם יש לי פיפא אז איך אני עושה את זה לאקסבוקס וואן

    השבמחק
  24. רכשתי את המשחק המלא, מתי אקבל את ההורדה למייל?

    השבמחק
  25. לא מצליח לפתוח את הטלאי במוד מנג'ר

    השבמחק
  26. המוד מנג'ר לא פותח את הקובץ כי זה לא EXE. מה עושים?

    השבמחק
  27. אתה תעשה גם את כל הליגה?

    השבמחק
  28. עשיתי הכל וזה לא מופיע בrest of the world...

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזמן לפנות לתמיכה טכנית בפורום האתר

      מחק
  29. איפה יש קישור לרכישת הגריסה המלאה ? והאם יש מישו שיכול לעזור בלהתקין את זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בכתבה של IPL 2020 דמו יש קישור

      מחק
  30. האם הטלאי המלא יצא כבר ? אם אני משלם לרכישה שלו אני מקבל קישור או שאקבל ביום שיצא ?

    השבמחק
  31. לא נותן להכנס להורדה של הטלאי.. כל הזמן מעביר ל error 404 דף לא נמצא

    השבמחק
  32. מישהו יודע עם זה מגיע בדיסק

    השבמחק
  33. קניתי את הטלאי המלא ועדיין לא קיבלתי אותו, מתי אני אמור לקבל אותו?

    השבמחק
  34. אני שילמתי מחיר מלא על הגרסה השלמה בתשלום ועוד לא קיבלתי קישור להורדה.
    בבקשה כשמישהו יראה את ההודעה שלי תשלחו לי את ההורדה.

    השבמחק
  35. לא הבנתי מהסרטון איך אני מוריד את זה.
    אפשר הסבר בעברית?

    השבמחק
  36. מישהו יכול להסביר לי איך אני עושה את שלב 3 (מייבא)?

    השבמחק
  37. איפה נמצא הקובץ Squads2020?

    השבמחק
  38. אתה יודע למה זה לא מראה לי את המדים ואת הסמלים?

    השבמחק
  39. Ea עשו עידכון וזה מראה לי שהטלאי של הדמו הוא חורג ממשהו לא יודע ממה

    השבמחק
  40. צריך עזרה עשיתי את כל הצעדים נכנסתי לפיפא ואני לא מוצא את הקבוצות הישראליות

    השבמחק
  41. איפה אפשר לקנות את הטלאי?

    השבמחק
  42. לאחר העדכון יש את הקבוצות אך לא את השמות של השחקנים לשחקנים יש שמות לא מוכרים... אם אפשר לתקן את זה אשמח

    השבמחק