IPL 2020 - הספירה לאחור

בוקר טוב חברים ושבוע טוב לכולם,
במסגרת טלאי הליגה הישראלית לשנת 2020, המכונה IPL טלאי הדגל של האתר, נזכה למאפיינים יחודיים לטלאי:
  • ליגת העל המורכבת מ-14 הקבוצות לעונת 2019/20
  • סגלים מלאים, הרכבים מעודכנים, ונתונים מדויקים ככל האפשר
  • תמונות מיני-פייס לכל שחקני ליגת העל
  • מדי בית, חוץ ושוער לכל קבוצות ליגת העל
  •  נבחרת ישראל עם סגל עדכני, לפי המשחק האחרון - מדי בית, חוץ ושוער
  • פרצופים ריאליסטיים ככל האפשר
  • מענקי מיקום בליגה כמו מקום ראשון העולה לליגת הלאלופות , שני לאירופית וכן הלאה
ברגעים אלו אני עומל רבות על יצירת טלאי הליגה הישראלית, אני משתדל לעדכן אתכם כמה שיותר בבמהלך העשייה, מהעדכון הקטן ביותר, הצצות חדשות וכל מיני דברים מעניינים שתקבלו עליהם עדכונים בהמשך הדרך.
על מנת לשחק בטלאי הליגה הישראלית יש להחזיק בעותק מקורי של FIFA20, כמובן שהטלאי כרגע יהיה זמין עבור גרסאת המחשב בלבד.

השנה הוחלט שבעקבות המאמצים הרבים, המשאבים והזמן היקר שנלקח על מנת לתחזק את האתר וליצור את הטלאי הוא יעלה כסף בכדי לממן את הפעילות, כל רכישה תעזור לקדם את האתר ותעניק לי אוויר לנשימה להמשיך את פעילות האתר, המחירים הם סכומים מזעריים לכמות ההשקעה אשר מושקעת בכל התהליך, ניתון לראות זאת בתור תרומה ובתמורה אני מעניק לכם את טלאי הליגה הישראלית IPL שהוא בלעדי לאתר פיפא ישראל.

בוודאי עולה המחשבה כיצד הרעיון עובד, מדבר ב2 סוגי חבילות.
1. דמו - בחינם לכולם
2. גרסה מלאה של IPL אשר יהיה ניתן לרכוש אותה במערכת מאובטחת באתר


בעבר היה ניסיון לעבוד באמצעות מערכת Patreon בכדי להקל עליי בניהול מערך התשלומים
אך הרעיון לא צלח ובמקום זה מוקמת כעת מערכת מושקעת וחדשנית במיוחד לאתר.
תודה רבה לכם על התמיכה וההבנה, בר מוסרי, FIFA-IL



- כל בעיה בהתקנה/שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו בפורום
רק בפורום האתר תינתן תמיכה טכנית
- אהבתם? בכדי שנמשיך לתפעל את האתר ולפרסם עדכונים בלעדיים נשמח שתשתפו את אתרנו בכדי שנהפוך לקהילת פיפא מובילה

3 תגובות

  1. קניתי את הIPL המלא. איפה אני אמור לראות את זה ואיך אני מתחבר למשתמש שלי באתר כדי לראות את הקניות שלי?

    השבמחק
  2. איך קונים את ה IPL

    השבמחק
  3. איך קונים את המלא?

    השבמחק